دانلود مراسم هفتگی ۹۴/۰۱/۲۶ کربلایی جواد مقدم

دانلود مداحی و مولودی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دانلود مداحی و مولودی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دل دیونه ای که تو سینمه داره رسوای زمونه ام میکنه-زمینه

دانلود mp3

هر که غمت را خرید حسین-زمینه

دانلود mp3

خوشحالم در خونه ت اومدم-شور

دانلود mp3

یا حسین ای دل و دلبر-شور(محمدحسین حدادیان)

دانلود mp3

ابن الکریم و هو الکریم-واحد

دانلود mp3

همه جا رفتم اما هیچ جا کربلا نمیشه-واحد(صادق رجب)

دانلود mp3

ام کلثومی و شرح غم تو دریاست-شعرخوانی

دانلود mp3

این دلهای مجنون پای غم تو گریون-تک

دانلود mp3

اراده ی خدا به اینه آقا-شور(محمدحسین حدادیان)

دانلود mp3

باز زدم آقا به تو رو من بشکسته سبو-شور

دانلود mp3

من تو رو دارم هیچی نمیخوام-شور

دانلود mp3

من از روزی که کامم رو به تربت دادم-شور

دانلود mp3

ما کلب درب خانه ی اطفال حسینیم-مدح

دانلود mp3

جوهر آفریدی دل داغدار ما را-شعرخوانی

دانلود mp3

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه